"FORRÓDRÓT": [+36] 30-3985320 | info@vilagkiallitas.hu

Shanghai idő:

Pavilonok // Pavilions



Click for Shanghai Hongqiao, Shanghai Forecast

Média támogatónk



TÁMOGATÓINK

Cégbemutató



Csatlakozzon Ön is
támogatóinkhoz!

. Adobe Acrobat Reader letöltése a [PDF] file-ok megtekintéséhez.






Shanghai Kína:

2009. február 17.

Élménygazdagságot és tapasztalatokban bővelkedést ígér a 2010-es Shanghai Világkiállítás új turisztikai céllal alkotott szlogenje, a “Több élmény, több tapasztalat” és logója, amelyet a Kínai Nemzeti Turisztikai Hivatal mutatott be a Shanghai Világgazdasági Központban.

A szlogennek (anglolul: More Discovery, More Experience) három jelentése van:

Elsősorban az, hogy a 2010 – es Shanghai Világkiállítást nemzeti szinten szervezik, és az eseménynek otthont adó város az egész országot képviseli.

Másrészt az “élmény” (discovery) és tapasztalat (experience) szavak azokat szólítják meg, akik felfedezik az Expo témájának, a “Jobb város, Jobb élet” téma sokszínűségét, a város jellegzetes kultúrális örökségét, a szórakozási lehetőségeket, és egyedülálló báját.

Harmadrészt a kétszer is megjelenő “több” (more) bizakodóan arra utal, hogy a 2010 – es Shanghai Világkiállítás fantasztikusabb lesz, mint amit valaha látott a világ.

Ezek után nem meglepő, hogy a logo is több rétegben megfejthető. Háttere a hagyományos, kínai festészeti stílusban használt “tengeri hullám” minta, amely a város tengerparti fekvésére utal. A logo több nyelvű feliratai pedig a város kultúra egyesítő erejét mutatják, csakúgy, mint ahogy a tenger magába fogadja a folyókat: a Shanghai szó kínai kalligráfiával és angol nyelven egyaránt megjelenik, míg az évszámot arab számmal írták. A 2010 –es számban megjelenő narancs szín pedig a város szenvedélyességére és vidámságára utal.

Shanghai előnyös fekvése és fejlett közlekedési hálózata a hazai és a külföldi látogatókat egyaránt segíti hogy felfedezzék és megtapasztalják a Jangce –folyó deltájának és a folyómenti területek vonzerejét csakúgy, mint Kína többi részének megismerését.

Ez egyébként az első olyan alkalom, hogy Kína nemzeti szintre emelt egy városhoz kapcsolódó turisztikai szlogent és emblémát.

A Világkiállításra 2010. májusa és októbere között 70 millió hazai és külföldi látogatót várnak.

A Shanghai Városi Turisztikai Hivatal munkatársa kifejtette: úgy véli, hogy a Világkiállítást övező promóció, az új szlogen és embléma élénkíteni fogja az országon belüli turizmust, és felhívja a legfontosabb piacok, a többi közt Japán, Dél-Korea, Amerika, Európa és Óceánia figyelmét az országra.

Forrás: Shanghai Daily