

|


Média támogatónk

TÁMOGATÓINK




Csatlakozzon Ön is
támogatóinkhoz!
.
Adobe Acrobat Reader letöltése a [PDF] file-ok megtekintéséhez.Magyar reklám a világkiállításon
2010. május 11.
Az Ogilvy egyik printjét saját pavilonjában állította ki a WWF a sanghaji világkiállításon. A számos díjat nyert alkotás a Guardian szerint a világ legjobb „bolygómentő” reklámjai közé tartozik.
(kreativ.hu) Az Ogilvy által a World Wild Life Foundation számára készített 2006-os „Save or Don't Save" kampány egyik díjnyertes printjét a WWF kiállítja saját pavilonjában a 2010-es Shanghai World Expo-n.
WWF pavilon
A kampány három képből állt (panda, orángután és teknős), ezek közül a jelenleg kiállított teknős Finalist Certificate-et nyert a 2006-os New York Festivalon copywriting kategóriában és Bronz Szívet Társadalmi célú reklám kategóriában a 2006-os Arany Pengén. Ezen kívül bekerült a Guardian „The best adverts to save the planet" című válogatásába is.
A printek ki voltak állítva Cannes-ban is 2007-ben és 2009-ben az Advertising Community Together Responsible szervezésében a Cannes Lions alatt, a fesztivál területén.
A print kreatívötlete Várszegi György nevéhez fűződik.
Forrás:www.kreativ.hu