"FORRÓDRÓT": [+36] 30-3985320 | info@vilagkiallitas.hu

Shanghai idő:

Pavilonok // Pavilions



Click for Shanghai Hongqiao, Shanghai Forecast

Média támogatónk



TÁMOGATÓINK

Cégbemutató



Csatlakozzon Ön is
támogatóinkhoz!

. Adobe Acrobat Reader letöltése a [PDF] file-ok megtekintéséhez.






Magyar reklám a világkiállításon

2010. május 11.

Az Ogilvy egyik printjét saját pavilonjában állította ki a WWF a sanghaji világkiállításon. A számos díjat nyert alkotás a Guardian szerint a világ legjobb „bolygómentő” reklámjai közé tartozik.

(kreativ.hu) Az Ogilvy által a World Wild Life Foundation számára készített 2006-os „Save or Don't Save" kampány egyik díjnyertes printjét a WWF kiállítja saját pavilonjában a 2010-es Shanghai World Expo-n.

WWF pavilon

A kampány három képből állt (panda, orángután és teknős), ezek közül a jelenleg kiállított teknős Finalist Certificate-et nyert a 2006-os New York Festivalon copywriting kategóriában és Bronz Szívet Társadalmi célú reklám kategóriában a 2006-os Arany Pengén. Ezen kívül bekerült a Guardian „The best adverts to save the planet" című válogatásába is.

A printek ki voltak állítva Cannes-ban is 2007-ben és 2009-ben az Advertising Community Together Responsible szervezésében a Cannes Lions alatt, a fesztivál területén.

A print kreatívötlete Várszegi György nevéhez fűződik.

Forrás:www.kreativ.hu